Thursday 2 April 2009

საიუბ ილეო პოსტი :)

ეს ჩემი მე–200 პოსტია ბლოგის სივრცეში :)

ამ 200 პოსტში ასე თუ ისე კარგადაა აღწერილი 2007 წლის ნოემბრიდან( მგონი) დღემდე ჩემი ცხოვრებაში მომხდარი ესა თუ ისა მოვლენები თუ ამბები. საერთოდ, ვფიქრობ,რომ კარგია ბლოგი, აი ხანდახან რო გეზარება წერა მაინც უნდა დაწერო, მომავალში, წლების მერე რომ გაგეღიმოს :) მეც ხომ ამიტომ ვწერ აქ რომ მერე გამეღიმოს და ზოგ ნაწერზე გულიანად გამეცინოს :) ზოგი მომენტი რო აღარც კი გახსოვს და უცებ წაიკითხავ და გაგახსენდება. ამაზე კარგი რა არის ...

ეს 2 დღეა გავ–radiohead-დი :)))) 2 სიმღერაზე სერიოზული ჩახვევა მჭირს :)

ამ საღამოს ჩაიმანია დამემართა, ჩაის მანიაკი გავხდი, რამდენი ჭიქა დავლიე აღარ მახსოვს.

თეა გამოეწერა უკვე და სახლშია :)

ხვალ პრეზენტაციის დაწერის დღეა პრ–ში. ადრე უნდა შევიკრიბოთ და რამე მაინც დავწეროთ. კარგი ბავშვები არიან ძალიან :)

ახლა დროა ფაბლიშ ფოსტ–ს დავაკლიკო ... ჩემი ჩაიიიი ... და რედიოჰედის 2 არაჩვეულებრივი სიმღერა .... მმმმმმმიყვარს

2 comments:

CinnamonGirl said...

გილოცავ, მართლაც რომ საიუბლეო პოსტი გქონია :)
გისურვებ მალე გაგეორმაგებინოს შენი შედეგი!!!
ჩაის მანიაკობას რაც შეეხება, მე მთელი ცხოვრება ასე ვარ და ძალიან კარგად მესმის შენი ;)
და რადიოთავი არის ძელიან, ძალიან მაგარი!!!
<3
მოკლედ, გილოცავ!

Tiko said...

მადლობა ჩეეეემო საყვარელო :)

<3